sixthseptember

Direktlänk till inlägg 23 september 2009

I you want to..

Av Benjamin Music - 23 september 2009 21:43

Hej.

Dagen har väl variit sisådär.

Inte världens bästa precis men det var ju iallafall något.

Jag måste seriöst börja plugga igen..

Maria sa att jag inte kommer få praoa med

den takten jag jobbar i nu.


Mitt vax suger.

Efter ett tag känns det som om

jag inte har något ihåret förutom hårsprej.

Skönt känsla .. nnot.

Jag har varit ute med Linnea och Calle.

Vi käkade pizza på Sandvångens Pizzeria.


Imorgon SKA jag plugga. Det är ett

måste. Sara sa att hon skulle följa min blogg

om jag följer hennes. Det är ju klart att jag ska

göra det.


Jag uppdaterar mer imorgon.

Puss.

 
 
Ingen bild

D.L

23 september 2009 21:52

JAG ÄLSKAR DEN PIZZERIAN:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Benjamin Music - 10 oktober 2009 23:00

Jaa, jag har inte bloggat på länge. Men jag gör det nu så! :) Kommer vara aktiv jag lovar! Veckan har varit både bra och dålig. Gamleby från Måndag till Fredag. Gud vad skönt det var att komma undan föräldrarna ett tag efter all stress man ...

Av Benjamin Music - 25 september 2009 17:22

Shaa! Skolan idag var super bra! Jag satt med Daniel och jobbade klart med min Hemkunskap som vi ska ha MVG i. Han ska bara skriva klart "Protein" delen. Den har svår som in i. Fast jag hann skriva både "Kött" delen och "Koka & Steka" d...

Av Benjamin Music - 25 september 2009 07:55

Bloggtime då! Anledningen till att jag inte blogga igår förutom på morgonen då var för att jag sov nästan hela dagen och jag sa ju i mitt första inlägg att mina inlägg skulle bli långa. Jag kan ju inte bara skriva att jag sov. Låter lite ko...

Av Benjamin Music - 24 september 2009 08:07

Ojojoj! Jag trodde jag inte skulle hinna blogga. Jag ska träffa Sara om mindre än 10 minuter så jag skriver ett litet snabbinlägg!   Idag ska det pluggas. Jag har fortfarande inte haft utvecklingsamtal. PANIK, när jag har det. För det...

Av Benjamin Music - 23 september 2009 07:57

Jag tror faktiskt att jag kommer hinna blogga på morgonarna. Jag vakna 07:40 det tar cirka 15minuter för mig att bli klar och så. Så det blir nog inga problem. Jag prövade mitt nya vax. Det var faktiskt inte så jätte dåligt. Undrar bara hur...

Presentation


Everything and nothing.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards